Viikonloppu tulee. Ihanaa. Ei tartte olla koulussa kahteen päivään. Mä en muuten dataa tällä
hetkellä kotona vaan oon koulun atk tunnilla . ope ei tai kauheesti tykätä ku oon koneella. No
väliäkö hällä.  Joo no hieno homma. Rankka viikko takana. Eikä viikonloppukaan kyllä mikään
helppo oo . Huomenna on jako ja sit pitäs tehä pari kesätyöhakemusta ja lukee Nancy ja tehä
siitä esitelmä äikän tunnille. Nyt on siis tosi tylsää. Mä meen kotona koneelle pelaa simssiä jos
äippä ei oo koneella. Tai sit meen siwaa ostoksille :D aika läpät viikonloppu suunnitelmat.
Musta tuntuu et oon tulossa kipeeks. Mä oon yskiny koko päivän ja nyt on alkava päänsärky.
Jooh ihanaa :) On se niin kiva. Olen nyt samalla tunnille Sen eli O:n kanssa Se on nin ihana.
Mä oon ihan varma että se hymyili mulle eilen . Se  on niiiin söpö. Mä muistelin liikkatunteja
ennen joulua ku met tanssittiin yhessä . Mä hain sitä ja se haki mua. En tiiä ymmärsikö se mitä
mä tarkoitin sillä mutta ehkä. Mut joo kerron myöhemmin lisää :9